Welcome To Talentnetwork

Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Phúc Lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả công việc

  • Highly motivated tech-support professional skilled in troubleshooting, analyzing, and resolving complex technical problems, utilizing advanced resolution procedures in schools assigned. Provision of professional and high level customer service ensuring unresolved issues and queries are promptly escalated as per protocol.
  • To act as a single point of contact for all user incidents, requests and general communication.
  • To restore ‘normal service operation’ as quickly as possible in the case of disruption
  • To improve user awareness of IT issues and to promote appropriate use of IT services and resources.
  • Manage user communication and escalating incidents and requests using defined procedures.
  • Resolving requests required synthesizing information from teams/ units.

Working shift: 5 days/week, include weekend (8h-17h30, 17h30-22h)

Yêu cầu công việc

  • Experience in IT Support for specialized finance is a plus
  • At least 01 year of experience working on system related to processing/supporting IT requirements
  • Have knowledge of SQL/MySQL/PostgreSQL language,... (select, update, insert, delete,...) Knowing how to use SQL is a plus.
  • Experience using ticket recording systems is an advantage.
  • Work in shifts and be prepared to work overtime when projects are deployed as needed by the company.
  • Be willing support team members/ related departments following assigned scope of work
  • Soft skills related to customer service are necessary for minimum requirements
  • Communication with calm, effectively, out-going, sense of humor, friendly and open-minded
  • Be able to work under high pressure.
  • High sense of responsibility in confidential matter
  • Good at computer skills (Word, Excel, Power point...)

QUYỀN LỢI:

Mirae Asset Finance Viet Nam aims to build a "Professional - Friendly - Effective" working environment. Our strategic objective is to provide a working place with attractive package, growth opportunity, and sustainable development.

  • Attractive packages with 13th salary year-end bonus and a week trip to Korea in order to recognize all your good performance and effort at MAFC.
  • 15 days annual leave.
  • Annual health check, company events.
  • Annual healthcare insurance package from senior level and above.
  • Young and proactive environment; no barriers, no limitation for new idea.
  • Flexible internal career opportunity.
JOIN OUR TALENT NETWORK

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.